close
Lacoste Istorie

Un simplu pariu facut pe strazile din Boston, a ajuns sa faca istorie atat in tenis cat si in moda.

Supranumit “crocodilul”, ca urmare al unui pariu cu al sau capitan de tenis, René Lacoste a facut ca acest animal sa fie unic transformandu-l intr-un logo iconic al brandului sau.

 

Boston, 1930. René Lacoste se plimba pe strazile orasului insotit de capitanul echipei sale de tenis, Alan Muhr, intr-o dupa-amaiaza, inaintea unui meci. In vitrina unui magazin ii sare in ochi o eleganta valiza din piele de crocodil. Deci, e timpul pentru un pariu: daca René castiga meciul, Alan ii cumpara valiza. René nu castiga meciul insa jurnalistul George Carens aude de aceasta poveste si scrie un articol despre ea in Boston Evening Transcript: „Tanarul Lacoste nu a castigat valiza din piele de crocodil insa a luptat ca un crocodil adevarat”, de aici venindu-i si porecla de „crocodilul”.

 

In lumea  de la inceputul secolului XX, legatura dintre sport si moda incepe cu un crocodil